galaconcert

ticketverkoop gestart!

Galaconcert Fanfare ST. Caecilia Schinnen – 4 oktober 2024

Fanfare ST. Caecilia Schinnen nodigt u uit voor een onvergetelijke avond vol muziek en spektakel tijdens ons Galaconcert op 4 oktober 2024. Dit evenement vindt plaats in de Hanenhof in Geleen en belooft een prachtige mix van muziek te brengen, uitgevoerd door onze fanfare en drumband, met speciale gastoptredens van de getalenteerde Emma Kok en de virtuoze trompettist Miro Petkov.

Gastoptredens:

• Emma Kok: Winnares van The Voice Kids, bekend om haar prachtige stem en indrukwekkende optredens bij onder andere André Rieu.
  • Miro Petkov: Een internationaal bekende trompettist die bekend staat om zijn virtuositeit en passie.

Tickets: Tickets voor het Galaconcert zijn online en in verschillende winkels beschikbaar.

Online: via onderstaande link kunt u tickets bestellen:

Klik hier voor de online ticketverkoop!

U kunt ook fysiek tickets kopen bij de volgende adressen:

• Bakkerij Extra – Dorpsstraat 37, Schinnen
  • Hanenhof – Herenhof 2, Geleen
  • Kwaliteitsslagerij Claessen – Dorpstraat 38, Oirsbeek
  • Kootje Bloemen – Markt 60, Geleen

Mis deze unieke gelegenheid niet om te genieten van een avond vol geweldige optredens. We kijken ernaar uit u te verwelkomen op 4 oktober!

Details:

• Datum: 4 oktober 2024
  • Locatie: Hanenhof, Herenhof 2 te Geleen.